fredag 11 februari 2011

Några kort...

Först ett kort som var till en tjej som mått lite risigt på sistone. Härliga, underbara Imsavimsa. Detta kort var tänkt att muntra upp henne lite och påminna om att det faktiskt finns ljusare tider och de kommer snart. Innuti kortet hade jag skrivit ett av mina favorit uttryck. "Över molnen är himlen alltid blå". För det är ju just så, även om det kanske inte känns så riktigt nu när det snöar och blåser ute. Men lyfter man blicken bara lite grann så ser man molnen och över de så är ju fatkiskt himlen alltid blå...
Stämpeln är en av mina favoriter, en hängelstämpel från Magnolia.
Nästa kort blev ett Tack kort till en tjej som hjälpt mig med denna blogg. Härliga tålmodiga (ja för jag är så oteknisk som det går att bli och då måste man ha tålamod för att hjälpa mig...hehe) och det har hon, du Lena.
Båda korten har en underbar stämpel med ett recept på Vänskapssoppa, från Scraplyckan.




Visst är den underbar stämpeln. Tårtpappret bakom är också från Scraplyckan. Resten är sånt som jag haft i mina gömmer i så många år att inköpsstället glömts bort tyvärr. MEN man tager vad man haver...

Kramen

3 kommentarer:

  1. Hela kortet är underbart! Det är sånt som förgyller ens annars gråa, trista dag. Tack, du är en ängel!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack än en gång för det jättefina kortet, det pryder nu mitt kylskåp! Jag blev verkligen glad! Kram

    SvaraRadera
  3. Verkligen så himla fina kort du gör!!! :)

    SvaraRadera